გაკვეთილის გეგმა და შეფასების რუბრიკა


 გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლები, სახელი გვარი, პირადი ნომერი:   მარიამ მაკარიან 
საგანი: ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები.
სწავლების საფეხური/კლასი:  დაწღებითი  საფეხური/  V კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
გაკვეთილის თემა:    ტექსტურ რედაქტორი   MS Word
გაკვეთილის მიზანი:  მოსწავლემ უნდა  შეძლოს ისტ პროდუქტის შესაქმნელი საშუალებების გამოყენება.


N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)
2



საორგანიზაციო საკითხები.
წინასწარი ცოდნა:მოსწავლემ იცის Word ტექსტურ რედაქტორში ტექსტის გაფორმება( აბზაცები, სიმბოლოების და ფიგურების ჩასმა და მათი მოქმედებები.აღვწერთ ტექსტურ რედაქტორის ფანჯარას
პრაქტიკული მთოდი
მთელი კლასი
კომპიუტერი, პროექტორი
13წთ
3



ახალი თემის გაცემა, სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში (ელექტრონული რესურსის გამოყენებით ახალი თემის გაცემა)
პრაქტიკული მეთოდი
მთელი კლასი
კომპიუტერი, პროექტორი
5წთ
4



ვაძლევ კონკრეტულ დავალებას ტექსტურ რედაქტორში
პრაქტიკული მეთოდი
ინდივიდუალური
კომპიუტერი, პროექტორი
17წთ
5



ვაფასებ მოსწავლეებ, ვაძლევ საშინაო დავალება (დაკვირვება,  სიტყვიური შეფასება, მოსწავლეებთან ერთად კომპიუტერში  ელექტრონული ცხრილის შევსებით  წყვილების შეფასება და შესაბამისი გიაგრამის კითხვა, შეფასების რუბრიკის)
პრაქტიკული მეთოდი
მთელი კლასი, ინდივიდუალური
შეფასების რუბრიკები
10წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
·           ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას;
·           იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების შექმნისას (მაგალითად: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);

ის ტექნ. V. 6.  მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
·         იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯო­ბესებლად (მაგალითად: ტექსტურ რედაქტორში ასოების ზომების, სტილისა და ფერის შერჩევა, ტექსტის ენობრივი გამართულობა);

შეფასება:ურთიერთშეფასება/ თვითშეფასება
(მოსწავლის შეფასების  რუბრიკები თან ახლავს   გეგმას)
ხელმოწერა:
თარიღი:


შეფასების რუბრიკა

1-4 ქულა
5-6ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ციფრული საშუალების გამოყენება ტექსტურ რედაქტორში
ხარვეზებით ქმნის ტექსტურ რედაქტორში გრაფიკულ მასალას
უჭირს ტექსტურ გრაფიკლი მასალის კომბინირება ციფრული მასალის შექმნისას
ხარვეზებით ახდენს ტექსტური, გრაფიკული მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას
სრულყოფილად ახდენს ტექსტური, გრაფიკული მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას;
აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას
ვერ აცნობირებს ზიგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას
უჭირს გააცნობიეროს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულობა
ხარვეზებით აცნობიერებს ზოგიერთ ციფრული საშუალების დანიშნულებას
აცნოიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას და სწორად იყენებს მათ მუსაობის დროს
მუშაობა წყვილებში
ვერ მუშაობს სხვებთან ერთად პრობლემის გადასაჭრელად;
საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას
მუშაობს სხვებთა ერთად პრობლემის გადასაჭრელად;
საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას
მუშაობს სხვაბთან ერტად პრობლემის გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას და ეხმარება სხვებს;
მუშაობს სხვებთან ერთად პრობლემის გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას  და ეხმარება სხვებს; ანაწილებს სამუშაო ფუნქციებს და მოვალეობებს
პასუხები აუდიტორიის შეკითხებზე
უჭირს პასუხების გაცემა
პასუხები არ არის სრულყოფილი
ნაწილობრივ პასუხობს კითვებს
პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას




კონკრეტულ დავალების შეფასების ცხრილი
#
ფურცლის ქომა ოთხივე მხრიდან 2სმ -

1  ქულა
სტრიქონის შორის მანძილი 1,5


1 ქულა
სიმბოლოების ზომა , გამუქება 20:36  



2 ქულა
მარკირება





1 ქულა
გრაფიკული ნახატის ზომა:3*15სმ,ხაზის ზომა 7,1 სმ

2 ქულა
წრეწირის დიამეტრი 5სმ



2 ქულა
ტექსტის განთავსება ცენტრში


1 ქულა
საბოლო შეფასება




10 ქულა
1








2








3








4








5
























Комментариев нет:

Отправить комментарий