გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლები, სახელი გვარი, პირადი ნომერი: მარიამ მაკარიან
საგანი: ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები.
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწღებითი საფეხური/
V კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
გაკვეთილის თემა: ტექსტურ რედაქტორი MS
Word
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ უნდა
შეძლოს ისტ პროდუქტის შესაქმნელი საშუალებების გამოყენება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
2
|
საორგანიზაციო საკითხები.
წინასწარი ცოდნა:მოსწავლემ იცის Word ტექსტურ რედაქტორში ტექსტის გაფორმება(
აბზაცები, სიმბოლოების და ფიგურების ჩასმა და მათი მოქმედებები.აღვწერთ ტექსტურ რედაქტორის
ფანჯარას
|
პრაქტიკული მთოდი
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
13წთ
|
3
|
ახალი თემის გაცემა, სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში (ელექტრონული
რესურსის გამოყენებით ახალი თემის გაცემა)
|
პრაქტიკული მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
5წთ
|
4
|
ვაძლევ კონკრეტულ დავალებას ტექსტურ რედაქტორში
|
პრაქტიკული მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
17წთ
|
5
|
ვაფასებ მოსწავლეებ, ვაძლევ საშინაო დავალება (დაკვირვება, სიტყვიური შეფასება, მოსწავლეებთან ერთად კომპიუტერში ელექტრონული ცხრილის შევსებით წყვილების შეფასება და შესაბამისი გიაგრამის კითხვა,
შეფასების რუბრიკის)
|
პრაქტიკული მეთოდი
|
მთელი კლასი, ინდივიდუალური
|
შეფასების რუბრიკები
|
10წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
ის
ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა
და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
·
ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის კომბინირებას
ციფრული მასალის შექმნისას;
·
იყენებს ისტ-ს კანონზომიერების აღმოჩენისას და კანონზომიერების
შექმნისას (მაგალითად: რიცხვითი მიმდევრობა, ფიგურების განლაგება);
ის ტექნ. V.
6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
·
იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი
საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯობესებლად
(მაგალითად: ტექსტურ რედაქტორში ასოების ზომების, სტილისა და ფერის შერჩევა, ტექსტის
ენობრივი გამართულობა);
შეფასება:ურთიერთშეფასება/
თვითშეფასება
(მოსწავლის შეფასების რუბრიკები თან ახლავს გეგმას)
ხელმოწერა:
თარიღი:
შეფასების რუბრიკა
1-4 ქულა
|
5-6ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
|
ციფრული საშუალების გამოყენება
ტექსტურ რედაქტორში
|
ხარვეზებით ქმნის ტექსტურ რედაქტორში
გრაფიკულ მასალას
|
უჭირს ტექსტურ გრაფიკლი მასალის
კომბინირება ციფრული მასალის შექმნისას
|
ხარვეზებით ახდენს ტექსტური, გრაფიკული
მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას
|
სრულყოფილად ახდენს ტექსტური, გრაფიკული
მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას;
|
აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების
დანიშნულებას
|
ვერ აცნობირებს ზიგიერთი ციფრული
საშუალების დანიშნულებას
|
უჭირს გააცნობიეროს ზოგიერთი ციფრული
საშუალების დანიშნულობა
|
ხარვეზებით აცნობიერებს ზოგიერთ
ციფრული საშუალების დანიშნულებას
|
აცნოიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების
დანიშნულებას და სწორად იყენებს მათ მუსაობის დროს
|
მუშაობა წყვილებში
|
ვერ მუშაობს სხვებთან ერთად პრობლემის
გადასაჭრელად;
საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს
დახმარებას
|
მუშაობს სხვებთა ერთად პრობლემის
გადასაჭრელად;
საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს
დახმარებას
|
მუშაობს სხვაბთან ერტად პრობლემის
გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას და ეხმარება სხვებს;
|
მუშაობს სხვებთან ერთად პრობლემის
გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას და ეხმარება სხვებს; ანაწილებს სამუშაო ფუნქციებს
და მოვალეობებს
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხებზე
|
უჭირს პასუხების გაცემა
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
ნაწილობრივ პასუხობს კითვებს
|
პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას
|
კონკრეტულ დავალების
შეფასების ცხრილი
#
|
ფურცლის ქომა ოთხივე მხრიდან 2სმ -
1 ქულა
|
სტრიქონის შორის მანძილი 1,5
1
ქულა
|
სიმბოლოების ზომა , გამუქება 20:36
2
ქულა
|
მარკირება
1
ქულა
|
გრაფიკული ნახატის ზომა:3*15სმ,ხაზის ზომა 7,1 სმ
2
ქულა
|
წრეწირის დიამეტრი 5სმ
2
ქულა
|
ტექსტის განთავსება ცენტრში
1
ქულა
|
საბოლო შეფასება
10
ქულა
|
1
|
||||||||
2
|
||||||||
3
|
||||||||
4
|
||||||||
5
|
||||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий