1
|
პროექტისსახელწოდება:
|
„ვიკტორინა“
|
2
|
პროექტისმთავარიიდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
|
„კომპიუტერის
ისტორია ძველი და ახალი კომპიუტერი”
|
3
|
პროექტისაქტუალობა:
|
აღმრდელობითი-მოსწავლეებში
განვითაროთ ვიზუალურიინტერესები,პირადი
ძალების ნდობის განვითარება,ინტერესებისგანვითარება ინფორმატიკაზე.
განვითარებული–
გონებრივი იდეებისგანვითარება(შეჯამება,ანალიზი,შედარება)
სასწავლო
– გამეორება, ცოდნის გაღმვარება
და მოხმარება
|
4
|
პროექტის მიზნები:
|
„კომპიუტერის ისტორია ძველი და
ახალი კომპიუტერი“თემის სწავლება,კვლევა და შედარება.
ისტ-საგნის
მიმართ ვიზუალური ინტერესების დანერგვა,სწავლების არასტანდარტული მიდგომების
მეშვეობით.
|
5
|
მონაწილეთაასაკი:
|
12
|
6
|
ვადები/ხანგრძლივობა:
|
ორი
კვირა
|
7
|
მოსალოდნელიშედეგები/პროდუქტები, რაცშეიძლებაშეიქმნას:
|
1.შეამოწმონ
თავიანთი ძალები,შესძლონ ახალი და ძველი კომპიუტერების შედარება
2.გაანალიზონ
გონებრივი საქმიანობის იდეების განვითარება
3.შეაჯამონ,გააკეთონ
ანალიზი,შეადარონ თანაკლასელებთან,შესძლონ თავიანთიცოდნა გამოიენონ ცხოვრებაში.
შექმნან
პრეზენტაცია, ბლოგი, მოიძიონ სხვადასხვა ვიდეო და გრაფიკული ინფორმაცია...
|
8
|
პროექტისათვისსაჭიროძირითადირესურსები:
|
კომპიუტერი,
პროექტორი, ფერადი ფურცელი
|
9
|
პროექტისმსვლელობა (ძირითადიაქტივობები):
|
მოსწავლეები
იყოფებე 3 ჯგუფად.
მასწავლებელი
ჩართავს კომპიუტერი და პროექტორი,ეკრანზე აჩვენებს,წინასწარ , ვიქტორინას სლაიდები.
მეორე
სლაიდის ცხრილიდან,რომელშიცდაწერილია ციფრები,პირველმა ჯგუფმა ირჩევს ნებისმიერი
ერთიციფრი,აღნიშნავს დაიხსნება საკითხი და პასუხების ვარიანტები,რომლებიდანაც
უნდა აირჩიოს სწორი ვარიანტი.თუ სწორია იწერება“სწორეა“,თუ არა,ისერება
„არასწორია“.
მერე
მეორე ჯგუფი ირჩევს,პროცესი იმეორება,მერე მესამე ჯგუფი(სწორი პასუხის დროს
ჯგუფს ენიჭება ქულქ“).თუ რომელიმე ჯგუფი ვერ პასუხობსსაკითხზე,პასუხობენ
დანარჩენი ჯგუფები.
ასე გრძელდება,სანამ ყველა საკითხს
უპასუხებენ.გაიმარჯვებს ჯგუფი,რომელმა მოიგროვებს ყველაზე მაღალი ქულა.
|
10
|
საგნებთან/საგნობრივჯგუფებთან/ეროვნულსასწავლოგეგმასთანკავშირი:
|
ინფორმაციული
და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
|
11
|
პროექტისხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
|
მარიამ
მაკარიან
|
12
|
ხელმძღვანელისელ.ფოსტა:
|
gukasyanmariam@gmail.com
|
სასწავლო პროექტი
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий